2015. szeptember 20., vasárnap

Heti szumma IX.

Heti szumma a Szembetűnő -többnyire- minden vasárnap jelentkező rovata, mely július 26-án indult útjára. Ebben a rovatban arra invitállak Titeket, hogy közösen elevenítsük fel az adott héten közzétett blogbejegyzéseket, így lehetőség nyílik arra, hogy amit hét közben kihagytál, itt elolvashasd. Fontos, hogy nem a bejegyzéseket ismétlem meg, hanem olyan háttérinformációkat, kiegészítéseket láthatsz, melyek nem kerültek bele a bejegyzésbe, illetve, rögtön átnavigálhatsz a könyvről szóló értékelésre. Ezek mellett megtudhatod, mely közzétételek voltak a heti kedvencek, és hogy milyen könyvek értékelésére számíthatsz a következő héten. Ugyanakkor felvillantok néhány morzsát a mindennapjaimból, és a Szembetűnő Facebook-hetéből is.

Röviden az elmúlt napokról

A héten megérkezett Rachel Van Dyken: Egyetlen méreg
és Onagy Zoltán-Gulisio Tímea: Peremvilág c. kötete
az Athenaeumtól
Megint egy jó kis hét áll mögöttem. És hihetetlen, de sikerült kilenc, azaz kilenc könyvvel lerövidíteni a várólistámat. Mondhatni: teljesen elégedett vagyok. Mindez azonban nem jöhetett volna létre egy háromnapos áramszünet nélkül. A házban ugyanis hétfőn, kedden és szerdán reggel kilenctől délután négyig nem volt áram, így - meglepő, de - internet sem. Elég nagy tanulság is volt ez számomra, tekintve, hogy rájöttem, túl sok időm hagyom veszni. Ejj-ejj. Ezen mindenképp változtatni kell.

Hamarosan kiderül, mely könyveket is végeztem ki ebben a három napban. Annyit azonban elöljáróban: mindegyik nagyon jó választásnak bizonyult. És még mindig nincs vége: ugyanis ismét három új példány érkezett a könyvtáramba, és a kiadók szinte mindegyike biztosít arról, hogy legyen miről írnom, és legyen mit olvasnunk. Erről jut eszembe: figyeljetek, mert terveim szerint holnap feltöltöm a várható értékeléses vetítést a bal sávban. No, de lássuk, miről olvashattatok a héten!

Heti termés

Három friss bejegyzést tettem közzé. Az egyik egy könyvjelölgető volt, az All the feels! - Agymanók Book Tagre az Always Love a Wild Book bloggere, Szandi hívott meg, és a kihívást nagy örömmel teljesítettem is. 
Sara Crowe: Campari reggelire c. kötetéről is olvashattatok
Az Athenaeum kiadásában még augusztusban jelent meg Sara Crowe: Campari reggelire c. regénye. Az erről szóló bejegyzésem eddig valahogy elkerülte a figyelmeteket, pedig nagyon jó kis sztori, összetett cselekményfolyammal - a felnőtté válás folyamatáról. Ráadásul, az eddigi young adult könyvekkel ellentétben, itt végre kaptam egy kis útmutatást, amit az eddigiekben hiányoltam az e korosztálynak szóló regényekből. 
...és a kedvencem: a Blogturné Klubbal turnéztunk a General Press Kiadó gondozásában nemrégiben megjelent Jane Shemilt: Lányom c. regényével. Roppant érdekes érzés volt a történetet olvasni, ugyanis egyik szereplőt sem kedveltem, sőt, még maga az eseménysor és az élethelyzet is nagyon dühítő volt számomra, mégis nagyon szerettem olvasni a kötetet. 

…és a tervek

Jövő héten megint elhavazódásra számítok. No, nem az időjárás tekintetében - kedvelem, hogy még mindig ilyen kellemes időben lehet részünk. Apropó, remélem, ki is tart! Ugyanis, bár egész hétvégén kertészkedtem, még mindig nem értem a végére. Kéne még egy kis kellemes idő, néhány simogató napsugár. Szóval, vissza az elhavazódáshoz. Ugyan csupán egy könyvvel turnézunk a Blogturné Klubbal, egyéni recenziókkal is készülök. Úgy tervezem, hogy két könyvről is hozok értékelést, melyekkel kapcsolatban nyáron már tettem ígéretet. És...a többi meglepetés!

Tartsatok velem továbbra is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése